Първоначално публикувано от DMS
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от spellmaste Покажи съобщениедобре ти се е получило, планките сам ли си ги правил ?
ПП: Да си минавал случайно петъка зад софийския покрай градинката?Last edited by DMS; d.m.y г., 20:50.
Comment
-
Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщениеБяха си в комплекта. Едната я огънах, за да се получи що годе симетрия и да легне. Личи си че не е заводско, но човек трябва да се загледа доста (и без това е между седалките).
ПП: Да си минавал случайно петъка зад софийския покрай градинката?
ПП: Постоянно съм в движение и кръстосвам по Сф и околия
Comment
-
Мен винаги ме е спирало това, че трябва да изместя бутоните за задните прозорци, но те пък са си на модулче, което изглежда лесно за изместване почти навсякъде. Ти с ел. задни прозорци ли си и ако да- как си решил нещата ?Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark
Comment
-
Не е с ел стъкла - момчето е със 145-ца...
П.П. м/у другото тва е готина идея - 145-ца със ел. задни джамове(отварящи се настрани) - като Рено Меган Коуч(не че ня тях им работат, но това е друга тема).
Както казваш - има си модулче от 146-ца, инсталацията може да се взаимства, само че не знам дали може да се намерят подходящи моторчета и дали е възможно изобщо да се пригоди нещо, така че да работи и да изглежда добре.sigpic
Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!
Comment
-
Първоначално публикувано от brazen Покажи съобщениеНе е с ел стъкла - момчето е със 145-ца...
П.П. м/у другото тва е готина идея - 145-ца със ел. задни джамове(отварящи се настрани) - като Рено Меган Коуч(не че ня тях им работат, но това е друга тема).
Както казваш - има си модулче от 146-ца, инсталацията може да се взаимства, само че не знам дали може да се намерят подходящи моторчета и дали е възможно изобщо да се пригоди нещо, така че да работи и да изглежда добре.Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe
Comment
-
Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщениеИма ли желание, има и начин, с винтово мотерче за стъкла ще стане, ама трябва малко да се измисли как да се скриеsigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99
Comment
-
Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщениеПП: Някой може ли да каже, защо при докосване педала на спирачката - дисплея на часовника свети по-слабо, а вентилатора започва да духа по-силно.лекичко тръгва.
166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Comment
-
Да взема малко и да се оплача от Алфата,пък и да задам няколко въпроса. Такааа ...
Преди около 2 месеца,гнусотията прегря.Още откакто е купена се знае,че е дошла в България със скъсан ангренажен ремък,в автокъщата са я правили,но колко са я направили си пролича след завидните 40 000 км.
През тези 40 000 км. колата буквално си се е мъчила,накрая и дойде в повече и за 500м. (буквално) температурата скочи от 80 на 130 градуса и на всички е ясно какво последва.
Сваляне на глава,шлайфане,пасване на клапани,нови гумички,нови гарнитури навсякъде,нови ролки и ремъци,нов вариатор,нов термостат,тампон двигател(горния),ново масло,антифриз,свещи и сигурно има още нещо,което изпускам.Дотук над 1000 лв. , месец преди това нов газов инжекцион ~ 900 лв.
Почвам да карам спокойно,докато 1 ден не забелязах отвратителна работа на бензин.Тресене неравномерна работа на мотора,силен мириз на бензин и никаква мощност.Ясно запушили са се дюзите.
Айде отивам да чистя дюзите,взимам колата от сервиз върви на зла гад,ама не пали.Студена е кибрит,обаче ако я напече слънчето или топла е престояна около 15 мин пали с 300 зора.
Връщам се в сервиза пак сваляне на дюзи оказва се,че едната не държи налягане и пълни цилиндъра с бензин.Айде сменям я,пак не пали. Писна ми и си карах така,докато 1 седмица след това пак започна да работи както със запушените дюзи.Сменям горивен филтър-същото.Пак търча в сервиза,оказва се,че още 1 от дюзите не работи коректно,айде и нея я сменям.Колата започва да върви и продължава да не пали.Пак се примирих с паленето.И си карах,докато преди 3 дена дюзите не се обадиха пак,в момента пак тресе,мирише,не върви и припуква в двигателя,когато е на бензин и е студена.
А и още нещо новия антифриз забелязах,че е станал с цвят като на карамел и има някаква пяна по капачката и по казанчето.
Вече тотално съм се отчаял,пари както предполагам разбирате-НЯМА.Нерви също.
Споделете мнение защо пущината след чистене на дюзи спря да пали както трябва,защо трябва да чистя дюзи 3 път за около месец и малко,и защо антифриза стана като ла*но ?
Благодаря на тези от вас,които са имали нерви да прочетат цялата историяAlfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
От тук - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=56984166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Първоначално публикувано от diapper Покажи съобщениеДа взема малко и да се оплача от Алфата,пък и да задам няколко въпроса. Такааа ...
Преди около 2 месеца,гнусотията прегря.Още откакто е купена се знае,че е дошла в България със скъсан ангренажен ремък,в автокъщата са я правили,но колко са я направили си пролича след завидните 40 000 км.
През тези 40 000 км. колата буквално си се е мъчила,накрая и дойде в повече и за 500м. (буквално) температурата скочи от 80 на 130 градуса и на всички е ясно какво последва.
Сваляне на глава,шлайфане,пасване на клапани,нови гумички,нови гарнитури навсякъде,нови ролки и ремъци,нов вариатор,нов термостат,тампон двигател(горния),ново масло,антифриз,свещи и сигурно има още нещо,което изпускам.Дотук над 1000 лв. , месец преди това нов газов инжекцион ~ 900 лв.
Почвам да карам спокойно,докато 1 ден не забелязах отвратителна работа на бензин.Тресене неравномерна работа на мотора,силен мириз на бензин и никаква мощност.Ясно запушили са се дюзите.
Айде отивам да чистя дюзите,взимам колата от сервиз върви на зла гад,ама не пали.Студена е кибрит,обаче ако я напече слънчето или топла е престояна около 15 мин пали с 300 зора.
Връщам се в сервиза пак сваляне на дюзи оказва се,че едната не държи налягане и пълни цилиндъра с бензин.Айде сменям я,пак не пали. Писна ми и си карах така,докато 1 седмица след това пак започна да работи както със запушените дюзи.Сменям горивен филтър-същото.Пак търча в сервиза,оказва се,че още 1 от дюзите не работи коректно,айде и нея я сменям.Колата започва да върви и продължава да не пали.Пак се примирих с паленето.И си карах,докато преди 3 дена дюзите не се обадиха пак,в момента пак тресе,мирише,не върви и припуква в двигателя,когато е на бензин и е студена.
А и още нещо новия антифриз забелязах,че е станал с цвят като на карамел и има някаква пяна по капачката и по казанчето.
Вече тотално съм се отчаял,пари както предполагам разбирате-НЯМА.Нерви също.
Споделете мнение защо пущината след чистене на дюзи спря да пали както трябва,защо трябва да чистя дюзи 3 път за около месец и малко,и защо антифриза стана като ла*но ?
Благодаря на тези от вас,които са имали нерви да прочетат цялата историяА относно другата, мен ме ебаваше от прецакан температурен датчик и от там тръгваха доста неща. Смених го и всичко си дойде на мястото
Last edited by D-I-V-A-K-A; d.m.y г., 22:15.Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe
Comment
-
Comment
Comment